Талдау
2020 жылға арналған іс-шаралар жоспарын іске асыру
Білім беруді дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған бағдарламасы
2020 жылғы бағдарламаның қорытындысы.
2020 жылғы іс-шаралар жоспарын іске асыру қорытындылары қойылған мақсаттар мен міндеттердің 97,4% орындалғанын көрсетеді.
Ауданда мектепке дейінгі біліммен 3-6 жастағы 10 бала қамтылған (6 - шағын орталық тәрбиеленушілері , 4 оқушы-мектепалды сыныпта) немесе 100% (жоспар – 100%).
Шағын орталықтың жобалық қуаты - 15 орынды құрайды.
2020 жылдан бастап "мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою" автоматтандырылған мемлекеттік қызметіне қосылған (жоспар - 100%).
Орта білім беруде 1-9 сыныптардың барлық білім алушылары жаңа бағдарламалар бойынша оқиды.
Кең жолақты Интернетке, "BilimLand" инновациялық білім беру платформасына және "Күнделік" бірыңғай ақпараттық жүйесіне қосылған (жоспар – 100%). Балаларға арналған тегін IT-сынып жұмыс істейді .
Балаларға келесі бағыттар бойынша үйірмелерге қатысуға және айналысуға мүмкіндік берілді: көркем-эстетикалық, сәндік-қолданбалы, экологиялық, қоғамдық-гуманитарлық, жаратылыстану-математикалық және т. б. ("ЭКОград"үйірмесі, "Радуга творчества" үйірмесі, "В гостях у Пифагора" үйірмесі "геометрияға кіріспе" ,"Қазақ тілінің грамматикасы", "идеялар творчества" үйірмесі» )
Педагогикалық әлеуетті дамыту
Ауданның педагогикалық ұжымы 11 педагогтан тұрады.
Жоғары және бірінші санатты, "педагог-зерттеуші" және "педагог-сарапшы" санаттары бар педагогтердің жалпы саны 6 педагогты құрайды (54,5%). Педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы және педагог-модератордың біліктілік деңгейі бар педагогтердің үлесі ауданда 45,4% құрайды (5 педагог)
Балалардың қауіпсіз және жайлы өмір сүру жағдайлары, баланың салауатты өмір салтын қалыптастыру.
ЖББМ профилактикалық есебінде 2 қолайсыз отбасынан 3 бала тұр.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға тең жағдай мен кедергісіз қолжетімділікті қамтамасыз ету үшін мектепте пандус , шақыру түймелері , тайғанауға қарсы жабын , бейімделген санитариялық-тұрмыстық бөлме, бедерлі жолақ және қарама-қарсы бояу бар.
Мектепте 8-12 жастағы ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар 3 бала, мүгедек балалар жоқ.
Инклюзивті білім беруді енгізу үшін 1 педагог БҚ кәсіби қайта даярлаудан өтті және "Логопед" біліктілігін алды, бірақ бұл мөлшерлеме жоқ, өйткені мектеп білім беру ұйымдары желісінің мемлекеттік кепілдік берілген нормативіне сәйкес келмейді. Инклюзивті білім беру бойынша біліктілікті арттыру курстары өткен жоқ.
2020 жылдан бастап мектеп бейнебақылаумен жабдықталған. Ішкі санитарлық торап бар.
Болашақ экономикасы үшін кадрлар даярлау
Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017-2021 "Еңбек" бағдарламасы аясында облыстың ТжКБ оқу орындарына 2020 жылы 1 түлек жіберілді.
Білім алушылардың интеллектуалдық, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету
2020 жылы біздің оқушылар әртүрлі конкурстарға, турнирлерге, олимпиадаларға, аудандық, облыстық және республикалық кезеңдерге қатысты.
-Аудандық "Туған жерім-Казахстаным" мәнерлеп оқу байқауы (1 орын, облыстық байқауға қатысу)
- "Зерде" республикалық зерттеу жұмыстары және шығармашылық жобалар конкурсының аудандық туры-2 қатысушы.
- "Кенгуру - математика барлығы үшін"-7 қатысушы (1-ші орын -6 оқушы,2-ші орын -1 оқушы)
- "BS-PRESS" - Республикалық пәндік олимпиада (математика, Орыс тілі, өзін-өзі тану) - 11 қатысушы (6 жүлдегер)
- Республикалық қашықтық сайыстары РУМЦ -10 қатысушы (4 жүлделі орын)
- Республикалық қашықтық байқауы бар балаларға арналған "Шексіз шығармашылық" - 3 қатысушы. (2 жүлделі орын)
- "Жеңіс хаты" республикалық конкурсы-1 қатысушы (1-ші орын)
- Экология бойынша шығармашылық жұмыстардың Республикалық конкурсы-3 қатысушы (бір1-орын)
Патриоттық тәрбие беру мақсатында "Жас Ұлан","Жас Қыран", "Адал ұрпақ"балалар қоғамдық ұйымдары жұмыс істейді. Бүгінгі таңда мектептің барлық оқушылары " Жас Ұлан "" Жас Қыран "мүшелері болып табылады (100%)
Оқушылардың дене шынықтыру дайындығы үшін спорт залы, волейбол, баскетбол алаңдары, гимнастикалық қалашық, жүгіру жолдары, секіру шұңқырлары бар.
Оқушы орындарының тапшылығын қысқарту. Материалдық-техникалық жарақтандыруды және цифрлық инфрақұрылымды жақсарту.
Жыл сайын мектепте ағымдағы ,косметикалық жөндеу жұмыстары жүргізіледі,Мектеп өндірістік жағдайда.
Білім беру ұйымдарының цифрлық инфрақұрылымын дамыту бойынша жұмыс жалғасуда компьютерлік техникамен қамтамасыз ету орта есеппен 1 компьютерге 2,3 оқушыны құрайды. 15 бірлік компьютерлік техника бар, оның ішінде оқу процесінде 14 бірлік.
2020 жылы жергілікті бюджеттен жалпы сомасы 865 мың теңгеге 1 компьютер, 5 ноутбук сатып алынды.
Мектепте 1 жаңа модификация кабинеті (физика кабинеті).
Ауданда 15 (71,4%) шағын жинақты мектеп жұмыс істейді, онда 1029 бала оқиды (35,4%). Оның ішінде 8 (53%) мектеп "білім беру ұйымдары желісінің кепілдік берілген мемлекеттік нормативін бекіту туралы"2007 жылғы 21 желтоқсандағы №1256 ҚРҮҚ сәйкес келмейді.
Білім беру жүйесін SWOT-талдау:
1. Күшті жақтары
1) Педагог қызметкерлердің үздіксіз кәсіби дамуын қамтамасыз ету (2018 жылдан бастап жаңа аттестаттау жүйесі бойынша 5 мектеп мұғалімі өтті, педагогтардың сапалық құрамы - 62,5;%
2) білім сапасы-62,5% (+12,5)
3) инклюзивті білім беру және кедергісіз қолжетімділік үшін жағдайлар жасалады.
4) мұғалімдердің тәжірибесіне сыни ойлауды дамыту дағдыларын енгізу бойынша мектепті дамыту командасының үйлесімді жұмысы.
2. Әлсіз жақтары
1) педагог кадрлармен жасақталмауы (информатика мұғалімі (қоса атқарушы), педагог-психолог)
3. Мүмкіндіктер
1) мемлекеттің білім беру жүйесіне назары;
2) пән мұғалімдерінің 100% жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ҚПК өтті, осыған байланысты ҚР ОАЖ-ны игеру мүмкіндігі бар.
3) Ұжымда деңгейлік курстардан өткен мұғалімдер, КҚК мектеп жаттықтырушылары, үйлестірушілер мен көшбасшылар бар, оларды тәлімгер ретінде тартуға болады.
4) Даму командасының үйлесімді жұмысы
4. Қауіптер
1) білім алушылар контингентінің азаюы;
2)мектептің білім беру ұйымдары желісінің мемлекеттік кепілдік берілген нормативіне сәйкес келмеуі.