Есеп
Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша" Калинин негізгі мектебі " КММ қызметі туралы
2018 жыл
1. Жалпы ережелер
Жоғары сапалы мемлекеттік қызметтерге қол жеткізу ашық және тең қол жеткізу Мемлекет басшысының мемлекеттік басқару органдарының алдына қойған негізгі міндеттерінің бірі болып табылады.
"Орталық мемлекеттік органдардың, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметінің есебін қалыптастыру және ұсыну қағидаларын және оның үлгі нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 25 маусымдағы № 193 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы " Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы
2018 жылы "Калинин негізгі мектебі" КММ 7 қызмет көрсетіледі. 2018 жылы "Калинин негізгі мектебі" КММ 13 Мемлекеттік қызмет көрсетілді.
10 (77.7%) Мемлекеттік қызмет тікелей мемлекеттік органдар арқылы көрсетілді, 3 (23,3%) Мемлекеттік қызмет ХҚКО арқылы мемлекеттік органдармен көрсетілді.
Бекітілген Мемлекеттік қызмет стандарттарына сәйкес тегін негізде 7 қызмет, ақылы негізде - 0 қызмет көрсетіледі.
2. Қызмет алушылармен жұмыс.
"Калинин негізгі мектебі "КММ қызмет алушылар үшін қолжетімді жерде ақпараттық стендтер, "Калинин негізгі мектебі"КММ көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің стандарттары мен регламенттері бар.
Халыққа қызмет көрсету үшін жағдай жасау бойынша шаралар қабылдануда. Мектеп қажетті компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен, жиһазбен, күту үшін отырғызу орындарымен жабдықталған.
2018 жылы мектептің интернет сайты арқылы мемлекеттік органдарда, ХҚКО арқылы қызмет көрсету бойынша, сондай-ақ портал арқылы әртүрлі қызмет түрлерін алу мүмкіндігі туралы материалдар үнемі жарияланады. e.gov.kz 1.Жалпы ережелер
2018 жылдың қорытындысы бойынша Мемлекеттік қызмет көрсету саласында ұсыныстар мен ескертулер түскен жоқ.
3. мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет
Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру, мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттары мен регламенттерінің қолжетімділігін қамтамасыз ету, көрсетілетін қызметті алушылардың өтініштерін белгіленген мерзімде қарау, Мемлекеттік қызметтер көрсету саласы мамандарының біліктілігін арттыру, көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтарының, бостандықтары мен заңды мүдделерінің бұзылуына жол бермеу, мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру бойынша шаралар қабылдау
4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын ішкі бақылау бойынша жұмыс үнемі жүргізіледі. 2018 жылы Мемлекеттік қызмет көрсетудің белгіленген мерзімдерін бұзу фактілері жоқ.
Өтініш берушілер мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша мемлекеттік органдарға жүгінген кезде құжаттарды қабылдаудан бас тартуға жол бермеу мақсатында мамандар мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттардың толық пакетін қалыптастыру тәртібін түсіндіреді. 2018 жылы мүгедектерді оңалту бағдарламасын іске асыру аясында мектепте кедергісіз қол жеткізу ұйымдастырылған.
5. одан әрі тиімділіктің перспективалары
қызмет алушылардың сапасы мен қанағаттануын арттыру
Мемлекеттік қызмет көрсету.
Жеке тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен, оның ішінде электрондық форматта одан әрі қамтамасыз ету мақсатында 2019 жылы мемлекеттік корпорациялар арқылы мемлекеттік қызметтерді алу мүмкіндігі бойынша мектеп персоналымен, ата-аналармен жұмыс, қолданыстағы заңнамаға сәйкес халыққа сапалы мемлекеттік қызметтер көрсету және "электрондық үкімет"порталы арқылы бұқаралық ақпарат құралдарында түсіндіру жұмыстары жалғасатын болады.
Жалпы, 2019 жылғы жұмыс көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттануын арттыруға бағытталатын болады.
Мектеп директоры Кожагельдина Л. Г.